Besøkende på bloggen

Min epla butikk

Min epla butikk
Besøk min nettbutikk på epla.no hvor noen av tingene jeg lager ligger ute. (Klikk på bildet over)

Bli gjerne følger av bloggen:)

Langtidsprosjekt

Langtidsprosjekt
Hekle et teppe med bestemorruter. 39 ruter heklet

Tenkte syprosjekter

Tenkte syprosjekter
Patchwork sengeteppe, 150x250 cm

Min ønskeliste

Min ønskeliste
Fantastisk eventyrlig lysestake fra Rice

Mariskål i grått glass fra Marimekko

Mariskål i purpur

Mariskål i sand

Veggur

Isak kopper

Serveringsfat

Clocky alarm clock
30. nov. 2009

Bytte og sen bursdagsgave

På søndag var jeg heldig x 2:) Først byttet jeg en ting med Frk Fosli og etterpå fikk jeg velge en ting fra Silje som del av bursdagsgaven min. Jeg valgte en boks av Ann Rita som hun har sprayet og skrevet 'Stæsj' på med stensil. Og jeg har mer enn nok stæsj for å si det sånn;) Den ble tatt i bruk med det samme og er nå full av diverse smykker.
Av Silje valgte jeg et fin fint messingfat hun har sprayet. Takk begge 2:)

3 kommentarer:

Mari sa...

Jeg må også få meg et sånt brett som Silje lager. De er lekre! Og Ann Rita er jo en mester med sprayboksen sin da. Hilsen den lykkelige eier av en Geisha-boks ;)

Rosetrend sa...

Oy, her har d jo skjedd litt sia sist e så deg! Min blogg har nemli ikkje vært helt mottakelig for din nye bloggadr. Håpe alt e såm d ska være no. Takk sjøl for smykket og hyggelig selskap. Håpe du åsså blir med igjen på nyåret :o)

Mari sa...

En liten bildeutfordring inne på bloggen min til deg, søte :)

Legg inn en kommentar

Litt om meg

Mitt foto
Frøken Vølle
Jenta her er 25 år og utdannet grafisk designer. Har alltid vært glad i å gjøre kreative ting. I bloggen vil jeg vise frem noe av det jeg lager og ellers om ting som interesserer meg. Jeg valgte navnet Frøken Vølle siden jeg er 1/2 Askerværing og 1/2 Hemsedøling. "Vølle jenta" ble moren min kalt da hun var liten. Frøken føler jeg passet til å beskrive Asker delen av meg:P
Vis hele profilen min

Sjekk ut hjemmesiden min

Ting jeg har blogget om

Give away

Treff på Bloggurat per uke

Bloggurat