Besøkende på bloggen

Min epla butikk

Min epla butikk
Besøk min nettbutikk på epla.no hvor noen av tingene jeg lager ligger ute. (Klikk på bildet over)

Bli gjerne følger av bloggen:)

Langtidsprosjekt

Langtidsprosjekt
Hekle et teppe med bestemorruter. 39 ruter heklet

Tenkte syprosjekter

Tenkte syprosjekter
Patchwork sengeteppe, 150x250 cm

Min ønskeliste

Min ønskeliste
Fantastisk eventyrlig lysestake fra Rice

Mariskål i grått glass fra Marimekko

Mariskål i purpur

Mariskål i sand

Veggur

Isak kopper

Serveringsfat

Clocky alarm clock
19. apr. 2010

Oppsummering av 2 uker. Tiden flyyyyr...

Nå har jeg falt ut litt av bloggingen igjen. Det har skjedd så mye de siste 2 ukene som jeg ikke har fått tid til å skrive om. Forrige lørdag kom Silje på besøk til meg og vi fartet litt rundt. Vi var først på loppemarked på Ramstad skole og etterpå kjørte vi til stoff og stil. Der kjøpt jeg stoffer til patchworkpleddet jeg skal sy til meg selv:D. (Stoffene som ble kjøpt kommer det bilder av senere i uken) Denne helgen har jeg også fått vært på loppemarked. Valgte å reise til Heggedal hallen siden de har så stor oppsamling av blant annet møbler. Turen gikk dit tidlig på lørdagen med moren min. Resultatet av de 2 loppemarkedene er dette:
Koffert med kodelås
Diverse stoffer
 Lampe: Ligner på PH lampen og liker den masse. Den er med smart håndtak for å dra nærmere og høyere fra bordet. 50 kr betalte jeg for den:)
Nattbord (2 stk). (Pusses og males prosjekt 1)
Vitrineskap (Pusses og males prosjekt 2)
Diverse nips
Jeg har også vært på innflytningsfest hos Mari og kjæresten. Dette var også på forrige lørdag (hektisk dag:)). På søndagen var vi 5 venninner som gikk på konsert med Hanna von Bergen. Veldig bra konsert med artig musikk og bra stemning:) 
Bildet er lånt fra myspace profilen hennes
Til slutt vil jeg vise at lampen jeg fant på hytta har fått seg en ledsager. Tusen takk til min snille tante og onkel som fant 1 til. Lampene skal jeg spraye om til mint og bytte om på ledningene også. 
Ha en fin start på en ny uke:D

1 kommentarer:

Frk. Fosli sa...

Det er herlig å få gjort mye da! :)
Men du...jeg synes nesten det er galskap å spraye de lampene, de er så KUUUULE!!!

Legg inn en kommentar

Litt om meg

Mitt foto
Frøken Vølle
Jenta her er 25 år og utdannet grafisk designer. Har alltid vært glad i å gjøre kreative ting. I bloggen vil jeg vise frem noe av det jeg lager og ellers om ting som interesserer meg. Jeg valgte navnet Frøken Vølle siden jeg er 1/2 Askerværing og 1/2 Hemsedøling. "Vølle jenta" ble moren min kalt da hun var liten. Frøken føler jeg passet til å beskrive Asker delen av meg:P
Vis hele profilen min

Sjekk ut hjemmesiden min

Ting jeg har blogget om

Give away

Treff på Bloggurat per uke

Bloggurat